Ylösnousemus

27.01.2017 20:23
Paavali puolustautuu Feeliksin edessä 
 
Maaherran nyökättyä merkiksi, että Paavali sai puhua, tämä vastasi: 
 
"Koska tiedän sinun olleen monta vuotta tämän kansan tuomarina, puolustaudun luottavaisin mielin. 
Voit itse varmistaa, ettei ole kuin kaksitoista päivää siitä, kun menin ylös Jerusalemiin rukoilemaan. 
Nämä miehet eivät ole tavanneet minua väittelemästä kenenkään kanssa tai aiheuttamasta levottomuutta, eivät temppelissä, eivät synagogissa eivätkä kaupungilla. 
Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät. 
Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu. 
Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden. 
Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä. 
(Ap.t. luku 24:10-16)
 

Oletko valmis ylösnousemukseen?

Takaisin